Blog....

Translate

fredag 27. februar 2015

Privatetterforsker Olav Thune, har nå mottatt politiets dokumenter




LES OGSÅ: Jeg har bedt om hjelp fra privatetterforsker



Jeg som er fornærmede i en alvorlig straffesak i Hedmark, fikk dessverre saken min henlagt av politiet etter bevisets stilling.  Jeg søkte deretter om erstatning fra Kontoret for voldsoffererstatning, hvor søknaden min har endt hos  Statens sivilrettsforvaltning. Det ventes svar på søknaden  innen Mai.


Historien er veldig lang, men kort fortalt. Jeg mener at det ble foretatt en veldig kortvarig og mangelfull etterforskning av saken min, hvor en eventuell  oppklaring og rettferdighet i saken umulig kunne bli en realitet her.


Både tidligere bistandsadvokat og politiet, har sammen sviktet, mener jeg. Jeg har derfor bestemte meg for å kontakte en blant fremste og beste privatetterforskere i Norge, Olav Tune ved Thune Security  for bistand. 


Jeg vil at Thune skal gjennomgå saksdokumentene i min henlagte sak, i håp om at han skal vurdere om hvilke muligheter jeg/vi har til å drive saken mot en eventuell
gjenopptakelse. Jeg håper også på en vurdering om at han  og hans team, eventuelt  kan foreta en egen etterforskning av saken min ved sitt kontor..



Jeg henvendte meg, en gang i Januar,  til Hedmark politidistrikt, både pr. tlf og pr. brev/ anmodning.  Der har jeg blant annet bedt dem om og oversende Thune kopi av saksdokumentene i saken min pr. post.


En jurist ved Hedmark pd behandlet deretter mitt brev/anmodning, før kopi av dokumentene kunne sendes Thune. Jeg har endelig i dag (27.2) fått bekreftet av en av Thunes kollegaer, at  Olav Thune selv har mottatt kopi av saksdokumentene ved sitt kontor, fra Hedmark politidistrikt,..




NB: Jeg har også bedt om bistand fra en ny advokat, og som holder til i Hedmark.
 Men jeg vil avvente Thunes vrudeing, før jg ber om videre bistand fra advokaten.





Skrev av/ den person saken gjelder -
Lagt ut/og red. av/  P.M.J.
Foto/lånt av/ Erlend Aas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar