Blog....

Translate

onsdag 11. februar 2015

Tilkjennes ny erstatnung fra Staten - får endelig svar i Mai


Illustrasjonsfoto



I forbindelse med en veldig alvorlig straffesak som ble henlagt en gang i fjor. Har jeg via min tidligere Oslo-advokat søkt om voldsoffererstatning fra den norske stat. 


I et brev som jeg for ikke lenge siden mottok fra Staten pr.post. Står det blant annet  at jeg i løpet av Mai månden vil få svar om de vil tilkjenne meg en enda ny erstatning fra dem.


Dette er ikke den aller første gangen jeg blir tilkjent erstatning fra den norske staten. I en annen tidligere straffesak fra år 2010-2012,  ble jeg den gang tilkjent en erstatning, etter at også den saken ente med henleggelse...



Ta kontakt på Epost:   skrive_hjelper@hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar