Blog....

Translate

fredag 6. februar 2015

Jeg håper på et forlik med kommunen




  • SISTE NYTT: ERSTATNINGSKRAVET MOT EN KOMMUNE I HEDMARK:

For noen år siden hadde jeg sammen med en advokat,  en erstatningskrav og søksmålvarsell mot en kommune i Hedmark. Erstatningsbeløpet var på flere millioner kroner. 


Av flere grunner har saken ligget urørt lenge.Nå har jeg imidlertid  bestemt meg for å ta kontakt med kommunen igjen, der jeg vil informere dem om at jeg nå vil fortsette erstatningssaken mot dem som planlagt .



 Men jeg har først tenkt  å gi den aktuelle kommunen muligheten til å vurdere om de er villig til å være med og inngå et forlik sammen med meg i saken.  


Jeg har dermed sendt et brev til kommunens advokat, (kan ikke gjengi alt innhold,) der jeg bl.a ber dem vurdere et forlik saken. Jeg krever av kommunen, et annet  bestemt erstatningsbeløp enn det jeg krevde før..


I det iste del av brevet, ber jeg kommunen om å komme med et snarest svar til meg. Hvis kommunen blir med på et forlik, søksmålet og rettssaker bli trekt tilbake. 



 

Skrevet av/ personen saken gjelder - Lagt ut/og red. av/  P.M.J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar