Blog....

Translate

onsdag 4. februar 2015

Hamar-advokat og privatetterforsker får dokumentene fra juristen


Illustrasjonfoto


  • SISTE NYTT VEDR. OVERGREPSSAKEN I HEDMARK - JOBBER FOR GJENÅPNING AV SAKEN:


Jeg som er fornærmet i denne aktuelle saken i Hedmark-fylket , har stort ønske om at ny advokat og en av blant fremste privatetterforskere i landet skal  behandle saken min på nytt


Jeg håper da at de vil konkludere med at saken bør bes gjenåpnes for ny og bedre etterforskning. Samtidig håper jeg at p-etterforskeren og hans team vil etterforske saken min selv.


Jeg har dermed i lang tid jobbet for at privatetterforskeren og den nye advokaten, skal få oversendt hver sin kopi av saksdokumentene i saken min fra Hedmark politidistrikt. 


I den forbindelse har jeg selv derfor oversendt  et langt brev/ og anmodning til politidistriktet, der jeg  blant annet ber om at de oversender saksdokumnetene.


I dag den 4 Februar får jeg endelig bekreftet av juristen selv, at han i løpet av denne uken  (uke 6) vil oversende saksdokumentene til både den nye advokaten, som holder til i Hedmark, og privatetterforskeren fra Oslo.







Skrevet av/ den straffesaken gjelder
Lagt ut/og red. av/  S.G.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar