Blog....

Translate

onsdag 14. oktober 2015

I prayed the salvation prayer, and was saved. I have no regrets! :)

 
 FLERE INNLEGG HER!!


Hei kjære lesere : )

-  Selv om det er noen år tilbake iden nå,  vil jeg gjerne dele nyheten  med dere igjen. Historien er egentlig  lang , men jeg gjør den kort. For noen år siden hadde den kristne TV-kanalen Visjon Norge en del møter i en kirke i Telemark, hvor de bl.a hadde direkte sendinger ifra. 


-  Sammen med mitt instrument og bunad-antrekk,  skulle jeg holde en liten konsert for å spille  noen låter i kirken. Etter at jeg hadde framført min siste musikklåt, tok jeg valget der og da, at jeg  gjerne ville ta imot Jesus inn i mitt hjerte.


-  Da jeg hadde sagt at jeg ville ta  i mot Jesus, hoppet en glad og ivrig Jan Hanvold (predikant, mediemisjonær, og redaktør)  opp på scenen. Sammen med meg og publikummet i kirken og de som så på hjemme, ba vi frelsesbønnen sammen.  Etter vi hadde bedt frelsesbønnen, hadde  jeg endelig blitt frelst. Det angrer jeg ikke på!  <3
 
 
-  Selv om livet har vært, og om dagen fortsatt er tøff, har det at jeg tok i mot Jesus og ble frelst, faktisk hjulpet meg veldig mye  helt siden.  Og det vil det alltid gjøre resten av livet mitt!  Med det tøffe livet jeg har hat hele mitt liv,  (godt dokm) både før og etter jeg kom til Norge, har jeg egentlig alltid hat indre tro, indre håp, indre styrke, og min egen og sterk overlevelsesmekanisme i meg.






- Men det var godt å ta direkte imot Jesus i sitt hjerte, og leve opp til ham.  


- Jeg som selv har opplevd å ta i mot Jesus, kan si at jeg virkelig anbefaler dere alle om en å gjøre det samme . Det vil virkelig hjelpe dere i deres fremtid i livet.  Det som her da er viktig , det  er at hver enkelt av dere må selv føle dere klare til å ta imot Jesus, og leve opp til ham.


-  Og husk at selv om dere  tar imot Jesus inn i deres hjerter, og skal leve opp til ham, så skal dere alle likevel vite at dere alle fortsatt skal gjøre det som mann sier, " å  leve livet". Men at mann da skal prøve å lever livet i riktighet, med forsiktighet, og verdighet. Og ved deres side  så er Jesus med dere,  som vil hjelpe dere på vei i deres liv.


. Jeg vil få takke Jan Hanvold, og alle dere som ba frelsesbønn med meg den gangen jeg ble frelst og tok imot Jesus. Det har betyd,  og vil alltid bety mye for meg , at dere ba frelsesbønnen med meg : )




Den kristne avisen og nettsiden,  Norge i dag, var til stede   da jeg ble frelst. De skrev også en nyhetssak, som dere kan lese  HER!

 


Har du bekymringer i ditt liv? Da er det veldig at dere alle gjør dette: Overlat alle dine bekymringer til Herren. Det står i Bibelen, 1. Peter 5,7. ?Kast alle bekymringer på ham, for han har omsorg for dere.


Jeg har vært invitert flere ganger inn  på Visjon.Norge.  Blant annet har jeg vær der til intervjuer  og spilling. Og jeg vil si at de er gode mennesker som jobber ved kanalen.




FOTO: Jesus//slodive.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar