Blog....

Translate

søndag 8. mars 2015

Jeg fikk virkelig nok - og kvelte henne nesten død :(






Etter ekstrem mye grov mobbing og annet mot meg i  alle mine år som barn og ungdom, både psykisk og fysisk. Fikk jeg til slutt bare nok!!  Men endelig en gang klarte jeg å både si ifra, og ikke minst gjør noe tilbake. Men noe av det jeg gjorde tilbake, var å slå litt smått tilbake, og kalle dem litt små dritt tilbake som mobberne gjorde mot meg. 


Men , av det jeg gjorde tilbake mot en av blant mobberne mine, ble en av tinga jeg gjorde tilbake, noe av det verste, dessverre. Jeg hadde rett og slett holdt igjen  sååååå lenge inni meg,  så jeg bare fikk enormt nok at jeg da holdt på å kvelle den ene jente-person til døde. 


For å være ærlig med dere alle, så ønsket jeg henne virkelig død da jeg holdt kevlerdetak rundt på hennes hals. Men noe fikk meg til slutt til å endelig slipe taket fra halsen. Jeg er glad jeg ikke drepte henne, og dudsjelov det,  ellers hadde jeg blitt en drapsmann!

Ingen reaksjoner fra enten skolen, foreldre, eller andre skjedde da jeg fra år til år ble offer for grov mobbing, banket opp, og mye annet. Både trusler om å anmelde eller klage på meg var dem alle sjappe med når jeg "feilet" i det minste ting.


Det samme gjorde de det da jeg som bare barnet, holdt på å kvele ei jente til døde, fordi hun og mange andre i svært lang hadde mobbet meg grovt.


Men så skjedde det "plutselig" noe med dem alle, at de i akkurat denne hendelsen valgte å ikke anmelde eller klage på meg. Jeg fikk ikke helt svar på ka som fikk dem til ikke å gjøre det. 


 Enten så hadde hun innrømmet at hun hadde drevet grovt moging mot meg . Eller så gikk det "opp et lys" for både skole, forledre, og dem andre.


Mobbingen stoppet opp en liten stund, men startet fort opp igjen fra både jenta og andre, at jeg dessverre måtte bytte skole.


- Jeg har kortet ned episoden, siden den egentlig er veldig lang. Men det kan hende jeg kommer til å skrive mer fra hendelsen




(Illustrasjonsfoto)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar