Blog....

Translate

søndag 8. mars 2015

Nektet erstatning etter henleggelse av sak.Statens Sivilrettsforvaltning vil behandle klagen




-  Som jeg har fortalt til dere før  her, ble min tidligere og alvorlige straffesak i Hedmark dessverre henlagt etter bevisets stilling av politiet. Jeg søkte deretter om voldsoffererstatning fra  Kontoret for voldsoffererstatning.

 - Da svaret fra Kontoret endelig kom for dagen, stod det at de hadde gitt meg avslag om erstatning fordi jeg hadde anmeldt min overgriper for sent, og da de ikke fant det «klart sannsynliggjort» at jeg var blitt utsatt for overgrep..

- Min søknad om  voldsoffererstatning har så endt hos Statens sivilrettsforvaltning.  Jeg fikk så senere tilsendt  et brev hjem, der det står at  de har mottatt min klage ved deres kontor. De skriver videre at de vil behandle søknaden min om erstatning, innen 6 mnd.


-  Jeg har tidligere blitt tilkjent voldsoffererstatning, den gang av Kontoret for voldsoffererstatning selv,  da også en annen straffesak som jeg før anmeldte i Vestfold,   også endte med å bli ble henleggelse..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar