Blog....

Translate

søndag 8. mars 2015

Trenger 25.000 kr,- for å få vurdert om min sak kan bli gjenopptatt - Har du evt mulighet til å hjelpe?





Jeg fikk i dag bekreftelses dokumentene  (brev) fra privatetterforsker, Olav Thune v/ Thune Security,. I dokm står det at de må ha 25.000 kr,- før de kan starte med arbeidet om å vurdere saken min kan bli gjenåpnet for ny og bedre  etterforskning,  fra politiets side.

For dere som ikke vet det, så har jeg ikke krav på bistandsadvokat (gratis advokat) ved vurdeing om gjenopptakelse. Derfor må jeg og alene stå for regningen, hvis jeg ønsker å få vurdert av enten en advokat, privatetterforsker, eller begge deler,  om saken min kan bes gjenopptatt.

Jeg mener som mange andre der ute. At det skulle ha  funnet en eller annen ordning der vi ofre som måtte ønske å få vurdert om våre saker skulle bes gjenopptatt ,  skulle ha fått den type vurdering  helt eller delvis dekt. 



  • Les videre på dette innlegget  HER!  (Eller kopi av innlegg under)


Jeg som er fornærmede i en henlagt straffesak, ønsker at den skal bli gjenopptatt for bedre etterforskning, i håp om en oppklaring og rettferdighet i saken min. Min historie og bakgrunnen for straffesaken min, kan dere lesere om her!


Jeg har både bedt om hjelp fra en av blant fremste og beste privatetterforskere, og en  ny advokat,  til å sjekke saken min på nytt.  Jeg må selv betale for dems arbeid fra egen lomme.

Jeg  mener at det ble gjort en  veldig kortvarig og mangelfull etterforskning av saken min. Henleggelsen ble derfor en uheldig realitet. Helt siden den gang saken ble henlagt,  har jeg  ønsket at den raskt må bli gjenopptatt igjen for betydelig bedre etterforskning av den.

Vi ønsker alle at våre saker skal ende i en rettferdig domstol, der vår overgriper blir stilt for retten, og dømt! Da må vi alle kjempe for vår sak!  Det er det jeg nå gjør.Og det  ikke bare for meg selv og  min sak, men for alle ofre, og samfunnet!  Vi ønsker alle bare å gå veien til rettferdighet mot våre overgripere.
Jeg er i dag ufør p.g.a bl.a diagnosen PTSD.  Jeg har selv litt å bet med, men ikke veldig mye. Jeg trengers derfor deres hjelp! Vil dere være md å gi deres støtte? Jeg vil så langt trenge ca. 25.000 kr,- , for  å betale p-etterforsker, og  ca. 5000 til advokat.



STØTTEKONTO NR: 1440. 1228. 609
Dere velger om dere vil sette inn et beløp rett direkte inn på støttekontoen, eller om dere vil sende en mail først, slik at dere får mer info vedr. saken. Se kontaktinfo under!
KONTAKT: skrive_hjelper@hotmail.com
BLOGG: http://dethjelperdeg.blogg.no/
TLF: Hvis dere gjerne vil ringe, kan dere sende en mail så får dere en mob nr. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar