Blog....

Translate

torsdag 8. oktober 2015

He forced me to SEX - rape in the shower! - It was the babysitter! Abused since I was 2 years old





Jeg har gjennom hele livet blitt utsatt for omfattende og langvarige seksuelle overgrep og voldtekter. I tillegg har jeg også blitt utsatt for mye annen elendighet og helvete. Blant annet mishandling, vold, omsorgssvikt, mobbing, rasisme, drapstrusler, drapsforsøk, og fangenskap. Dette er bare deler av min livshistorie, som i helhet er veldig lang.



Det hele begynte i mitt eget hjemland i Sør Amerika, hvor jeg opprinnelig er fra, og hadde mine aller første og verste leveår. Jeg ble født inn i en stor og fattig familie.


 Men det var ikke nok å leve i stor familie med elendige forhold, fattigdom og sult. Jeg ble offer for noe mye verre. Helt fra jeg var en liten gutt på bare 2 år, startet mitt helvete. Helt fra jeg var 2 år ble jeg utsatt for grove overgrep og voldtekter.


 Det skjedde i hjemmet hvor forholdene var ille i seg selv fra før, og ute på gata. Både jeg og flere i min søskenflokk ble tvunget til å selge oss selv for å leve. Selge oss for å kunne fø oss selv og familien. Jeg ble ikke bare tvunget til å selge meg selv, men også tigge og stjele.



En av gangene jeg ble tvunget på gata bestemte jeg meg for å rømme. Rømme fra min egen familie. Jeg orket ikke leve mer under de forholdene vi levde i. Jeg har siden angret for at jeg forlot søsknene min midt oppi det.




  •  Jeg fortalte litt av historien, og stod frem  i NRK. Les saken her -og på Radio her!







Jeg ble senere funnet igjen, og folkene som fant meg plasserte meg på barnehjem. Jeg ble i tiden som fulgte, flyttet mellom en del ulike fosterhjem og barnehjem. I nesten alle hjemmene jeg havnet i ble jeg utsatt for flere overgrep og voldtekter.


Av all overgrep jeg har vært utsatt for, i både hjemlandet og Norge, er det mange episoder å fortelle om. Jeg vil fortelle om et av overgrepene som skjedde i et av fosterhjemmene jeg ble plassert i, i hjemlandet mitt.


Min mannlige barnevakt voldtok meg


Jeg var plassert i et fosterhjem hvor det allerede var flere barn. De vi bodde hos var et eldre ektepar, som verken var greie mot meg eller de andre barna.


De mishandlet oss, skrek til oss, og behandlet oss som slaver. Men det verst av alt, de utsatte oss for seksuelle overgrep. Det var en dag ekteparet jeg bodde hos var bortreist. Noen av barna ble med, mens noen ble igjen hjemme.


Jeg var en av de som ble hjemme. Paret hadde skaffet en mannlig barnevakt til å passe på oss som ble igjen. Det var ikke første gangen denne barnevakten passet oss. Da ekteparet hadde forlatt hjemmet, startet helvete.


Barnevakten var grusom mot oss. Han var akkurat som fosterforeldrene. Han skrek til oss, han slo oss, nektet å gi oss mat, eller ga oss dritt. Men igjen det verste, han som ekteparet misbrukte oss seksuelt. Dette skjedde hver gang han passet oss, og flere ganger bare meg.



Det var tid for "dusjing" som barnevakten kalte det. Jeg ble den første. Han tvang meg til å dusje, og dro meg i armen inn på badet.


Han hjalp meg med å få av deler av klærne mine, før han sa han måtte ordne noe et annet sted i hjemmet. Jeg visste hva som ville skje meg. Men som en liten gutt kunne jeg ikke gjøre annet enn å la det skje. Jeg var vandt med å la det skje.


 Da barnevakten kom tilbake på badet var jeg redd og naken i dusjen. Samtidig begynte han å kle av seg, og sa han skulle hjelpe meg å dusje. Han pratet i vei om mye forskjellig, og hadde en veldig seksuell adferd. Han begynte etterhvert å såpe meg inn.


 Samtidig tok han på meg på en seksuell måte, på penisen, på rompa og resten av kroppen. Han tvang meg også til å gjøre seksuelle ting på han. Det pågikk i flere timer.
Han ba meg om å snu meg med rompa mot han.


Jeg kjente kroppen hans, og penisen hans nær min kropp. Så tok han meg med makt, og voldtok meg bakfra. Jeg kjente en intens stigende smerte, samtidig som jeg var livredd.


Jeg var på det samme fosterhjemmet i veldig lang tid. Hele den tiden jeg bodde hos det eldre ekteparet, ble jeg utsatt for overgrep og voldtekter, av både ekteparet og den samme barnevakten. I tillegg til annen mishandling.










Da jeg endelig ble reddet ut av elendigheten i hjemlandet, og adoptert til Norge, fortsatte det her i landet. Jeg ble igjen offer for flere overgrep og voldtekter. I tillegg var det mobbing, rasisme, trusler, omsorgssvikt. Jeg har aldri forstått, og kommer aldri til å forstå hvorfor det måtte skje det samme her i Norge, som i hjemlandet mitt. Men jeg har vell bare vært et enkelt offer, og utsatt for et system som har sviktet. Da jeg kom til Norge var jeg allerede veldig traumatisert og ødelagt av alt jeg hadde opplevd i hjemlandet, og mine første, og verste leveår. Da jeg kom til Norge hadde jeg trengt profesjonell hjelp, trygghet, stabilitet og beskyttelse. I stedet fikk jeg enda mer elendighet. Jeg ble heller enda et offer, for lignende grusomhet som i hjemlandet.Jeg ble en kasteball mellom ufungerende adoptivforeldre, samfunnet og hele systemet. Norske myndigheter avdekket ikke godt nok hva jeg hadde vært utsatt for tidligere, til å kunne gi meg hjelpen jeg virkelig trengte. De lot meg bli et nytt offer.


Jeg får dessverre aldri anmeldt noen av overgrepene i hjemlandet. Det finnes ingen rettferdighet der. I Norge kan jeg anmelde det jeg har vært utsatt for, og har så langt anmeldt to forhold. Og flere gjenstår. Jeg har dessverre fått begge sakene henlagt av politiet, igjen ingen rettferdighet å få. Men jeg vil ikke gi opp kampen! Jeg har i dag blant annet diagnosen  Posttraumatisk stresslidelse  (PTSD), som er en følge av alt det jeg har opplevd. Og fordi jeg aldri har fått den hjelpen jeg har hatt behov for.





SE FLERE BLOGGINNLEGG HER!!


"LIK"  og "DEL"  DETTE INNLEGGET VIDERE - DIN STØTTE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar