Blog....

Translate

torsdag 8. oktober 2015

I am "Carlos" from Tønsberg Blad newspaper



Hei alle sammen.  


  •  Det er jeg som er "Carlos"


For noen år tilbake sto jeg anonymt frem i media, i blant annet Tønsbergs Blad.D (Omtalt ulikt av ulike medier) Det  hele var i forbindelse med blant annet  to ulike saker.






Det var en overgrepssak mot en tidligere dømt skole-lærer. Og en erstatningssak mot en kommune. Det er mange som gjennom årene


har lurt på om kem eg, "Carlos"  var ? Om hvordan de to ulike sakene mine har gått?    Her ser dere svarene.
 
 
-  JEG ER:  Jeg er en mann på 31 år.  Jeg får pr. dato ung-ufør. Jeg har i dag bl.a diagnosen PTSD og angst.  Jeg bor i Telemark.  Jeg er lykkelig gift. Jeg elsker bl.a foto og musikk. Jeg skriver på bok. Kommer ut en gang i fremtiden. Det er målet.   Kan fortelle mer senere..
 

-  OVERGREPSSAKEN:   Denne saken ble dessverre henlagt av politiet etter bevisets stilling. Senere  ble jeg tilkjent 150.000 kr,- i v-erstatning, + tillegserstatning på 50.000 kr,- = 200.000 kr,-


I denne saken ble jeg bistått av Elden.no  og   Osloadvokatene.no  i Oslo
 
 
Jeg sto i år for aller første gang åpent frem med fullt navn i media, hvor jeg bl.a fortalte om at jeg ble tilkjent erstatningen i overgrepssaken min.



 
 
-  ERSTATNINGSSAKEN:  Denne saken er fortsatt pr. dato ikke avgjort enda i retten.   Jg har byttet advokat i denne saken, og blir nå bistått av Osloadvokatene.no
 
 


  •  LES OGSÅ:   (Det kommer link her senere)

 



(NB: Media vil evt skrive fra innlegget)
FOTO:  Tone Lensebakken/Nrk.no/ Tønsbergs Blad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar