Blog....

Translate

fredag 9. oktober 2015

I will fight against my abuser - will you help me?

 



Jg anmeldte en sak om grove overgrep. Politiet henla saken min etter bevisets stilling.  Jeg søkte så om v-erstatning, men Kontoret for Voldsoffererstaning har nektet meg erstatning.  
 

Den eneste muligheten jeg har for å få kjempe  om rettferdighet mot min overgriper, først og fremst med dom, om ikke så en erstatning, er å reise sivilt krav mot gjerningsmannen direkte. 



Det gjelder en mann som tidligere er dømt.  Advokaten min ved Osloadvokatene.no, har frarådet meg å reise privat-sak. Jg  velger likevel å kjempe om rettferdighet!  Jeg og advokat har nå  valgt


å gjøre følgende.1. Sende gjerningsmannen et sivilt krav  (brev) 2. Vi ser hvordan han møter vårt krav.  3. Vi gir han  muligheten til og evt være villig til inngå et forlik? 4. Blir han ikke


med på et forlik med oss, går saken  for retten, som jeg mest vil, og som er mest rettferdig. (Om dere skjønner). Det  er veldig  mye elendig jg har vært utsatt for i hele min oppvekst.


Overgrep er  det jeg er mest  og verst er utsatt for. Det er det jeg er mest ødelagt av. Og det  er  det jeg vil kjempe mest om


rettferdighet for!  Det  er ikke en kamp om rettferdighet bare for meg og min sak, men også for dem andre der ute. Jg er i dag  ung-ufør, og har bl.a  PTSD,  p.g.a  bl.a overgrep.  


Et problem står i veien for å kjempe om rettferdighet mot min overgriper. Penger!  Det er slik at jeg selv må stå for alle utgiftene, for  kjempe om rettferdighet mot overgriperen.



Jg har litt å betale med, men ikke så mye.  Jeg hadde satt pris på om noen hadde kunne gitt litt penge-støtte ti meg, slik at jeg kunne fått kjempet om rettferdighet mot overgriper.



Vil du støtte meg om kampen om rettferdighet?



  • Send din støtte til  konto:   1440. 1228.609  -  Skriv melding:  Støttebelløp til sak     . Ta gjerne kontakt på mail: skrive_hjelper@hotmail.com


 
ANNET:
 
 
Jg  tok for langt tid tilbake siden kontakt med  en av Norges fremste på polygraftester.  Det gjorde jeg for å få overgriper til å ta en test.
 
 
Men bistand fra polygraftesteren koster mye, og derfor har ikke dette bitt noe av.
 
 
Jg har også før tatt kontakt med en av Norges beste privatetterforskere.  Den første  gangen jg tok kontakt
 
 
Men bistand fra etterforskeren koster mye. Derfor har ikke dette blitt noe av.


 
En annen sak:

Jg har tidligere  (noe år siden)  anmeldt  en annen overgriper for overgrep. Men også den saken ble dessverre henlagt etter bevisets stilling av politiet. Jg ble senere tilkjent 200.000 kroner i voldsoffererstatning.. Brukt opp på bl.a gjeld. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar