Blog....

Translate

fredag 9. oktober 2015

The man from Porsgrunn Dagblad newspaper, is me.







For noen år tilbake sto jeg anonymt frem i media, som blant annet i Porsgrunns Dagblad. . (Min sak er omtalt ulikt av ulike medier) Det  hele var i forbindelse med en sak.


Saken min gjaldt en grov overgrepssak mot en tidligere skole-lærer, som tidligere var dømt.  Det er mange som gjennom årene har lurt på om hvem  jeg,  "26-åringen"  som PD omtalte  var? Om hvordan saken min har gått?    Her ser dere svare!

 

  •  Les hele historien her!




-  JEG ER:  Jeg er en mann på 31 år.  Jeg får pr. dato ung-ufør. Jeg har i dag bl.a diagnosen PTSD og angst.  Jeg bor i Telemark.  Jeg er lykkelig gift. Jeg elsker bl.a foto og musikk. Jeg skriver på bok, som Kommer ut en gang i fremtiden. Det er målet.  


Jeg kan fortelle mer senere..
 

-  OVERGREPSSAKEN:   Denne saken ble dessverre henlagt av politiet etter bevisets stilling. Senere  ble jeg tilkjent 150.000 kr,- i v-erstatning, + tillegserstatning på 50.000 kr,- = 200.000 kr,-


I denne saken ble jeg bistått av Elden.no  og   Osloadvokatene.no  i Oslo
 


Står frem i NRK:

 
Jeg sto i år for aller første gang åpent frem med fullt navn i media, hvor jeg bl.a fortalte om at jeg ble tilkjent erstatningen i overgrepssaken min.



 




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar