Blog....

Translate

fredag 9. oktober 2015

I was sexually abused by school :(





Som jeg har fortalt dere før her , så har hele mitt liv bestått av veldig mye elendig og helvete. Av alle elendige ting  så er overgrep og voldtekt, det mest

verste. Godt dokm. Det er både før og etter at jeg ble adoptert til Norge som liten gutt . Jeg har dermed svært mange ulike overgreps-historier

å fortelle  dere om i fra hjemlandet mitt, og her i Norge.  I dette blogginnlegget her  vil jeg fortelle dere om en av mine blant mange historier fra

her i Norge. Det hele gjelder på en skole jeg gikk på et sted i Vestfold-området. En lærer som er tidligere dømt

Historien er veldig lang, og mange detaljer. Jeg vil dermed korte ned

historien veldig, og tar ikke med alt.  Helt siden jeg hadde startet på den aktuelle skolen, hadde en skole-lærer fra første stund overvåket meg fra tid til




 annen. Det var både på skolen, og utenfor skolen.Han hadde fått med seg hvor jeg bodde, Han på ulikes vis fått med seg at jeg  hadde hat en

tøff oppvekst, både før og etter at

jeg kom til Norge. Han hadde fått med seg at jeg ikke hadde noen  venner å gå med på skolen, eller utenfor skolen. Han hadde fått med seg at

jeg ble utsatt for blant annet mobbing, rasisme, og vold, på skolen og utenfor skolen.  Osv sov...Flere ganger på skolen, og etter hvert utenfor skolen, hadde han

på ulike måter forsøkt å ta kontakt med meg, for å "prate og bli kjent".  Men lykkes ikke.  Så var det kommet en eller annen  skoledag.  Jeg hadde

kommet til min skole og hat mine timer den dagen. Når jeg hadde hat den siste timen for dagen (husker ikke hvilke fag jeg hadde), så satt jeg litt

igjen i klasserommet etter at timen var slutt. Det gjorde jeg flere ganger fra tid til annen, og det av flere grunner. Blant annet så jeg ikke skulle bli

mobbet eller utsatt for vold på vei hjem. Jeg små-leste litt. Pratet med meg selv. Og  tenkt litt på ulike ting. Så var jeg endelig klar for å gå hjem,

ikke noe jeg aldri gledet meg til.

Det er fordi det alltid var hadde vært et ustabil og utrygt hjem. Men men.. Forteller mer om det senere. Så tilbake til saken.  Når jeg hadde sittet

en stund i klasserommet, var jeg endelig klar for å dra hjem. Jeg pakket skolesekken min. Gikk ut av klasserommet. Og ut på en gang som  fører

ut til skolegården. Men jeg kom ikke så langt enn til gangen av skolen, fordi der sto det en mannligskole-lærer (navn begynner på K ) som stoppet

meg på gangen. Han smilte med et brett smil, og  var vennlig mann. Han sa hei til meg,  og så spurte han meg ulike spørsmål. Blant annet om

hvordan det går med meg. Om hvor jeg er opprinnelig fra. Om hvor jeg  bor. Om hvor gammel jeg var. Om jeg hadde venner. Om jeg trives på

skolen. Osv osv. Etter hvert så tok han  og holdt rundt meg (armen rundt meg) med  på en vennlig, men samtidig ikke vennlig måte. Han spurte

så etter hvert om jeg ville være med opp på et rom et sted på skolen, der vi kunne prate mer sammen. Jeg sa jeg skule dra hjem etter skolen., Jeg var ikke

helt for å være med læreren. Men etter mye mass fra han læreren, så ble jeg med han på det aktuelle rommet på skolen. Jeg følte angsten,nervene, og uroen

gikk gjennom i meg og min kropp. Mange tanker, følelser, og spørsmål i hodet. Men jeg var viste det ikke helt for han læreren, og heler smilte og alt var "ok" med meg.

Da jeg og læreren var kommet frem til det rommet på skolen, låste han læreren rommet med en gang vi kom inn. Han gjorde det på en spesiell måte

som om det var "ok" og "vanlig" for han. Virker som at han tror ikke jeg så det, på en måte.  Ja ja. Da vi kom til rommet, så jeg at det en veldig lite rom, hvor det

var en toalett der, og det  var en lang og rød sofa der. Læreren begynte litt etter litt å ta på meg, og min kropp. Det samme gjorde han med å få

meg til å ta av meg , litt etter litt klær. Det hele skjedde mens vi pratet om ulike ting. Blant annet , og igjen som tidligere, om hvordan jeg hadde det. Om jeg

hadde venner. Om at jeg ble mobbet. Osv. På rommet så utsatte han meg for ulike seksuelle overgrep. Han brukte makt på meg. Jeg førsøkte flere

ganger, og på min måte å vise kropssprålet og med ord, at jeg ikke ville, men han hørte ikke etter ikke. Han sexmisbrukte meg veldig veldig lenge

på rommet, mange timer, før han

lott meg dra hjem fra skolen... Etter misbruket truet læreren meg på livet, om jeg fortalte noen om det som hadde skjedd. Jeg var helt ødelagt innvendig.

Mange tanker, følelser, uro, angsten, osv.. Ønsket å dø! Misbruk fra læreren skjedde ikke bare en gang, eller bare på skolen. Det skjedde mange mange

ganger. Og andre steder enn på skolen....PAUSE!



NB:  Jeg forteller mer senere..Jeg må ta en pause, om dere skjønner....







Foto: Illustrasjon

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar